Sunday, February 3, 2013

ျငိ္မ္းခ်မ္းပါေစ ျမန္မာျပည္

ျငိမ္းခ်မ္းေရးအတြက္ ေတာင္းဆိုခ်က္ 
 
ျမန္မာနိဳင္ငံအတြင္းမွာ ၀က္သားစားသူနဲ႕မစားသူ အတူတူျဖစ္ေစရမယ္။ ခြဲျခားဆက္ဆံျခင္းမရွိေစရဘူးလို႕ ငါတို႕ရဲ႕ ကမၻာ ေခါင္းေဆာင္ေတြက ေတာင္းဆိုလိုက္တယ္။ျမန္႕မာ ေခၚင္းေဆာင္မ်ား ကလည္း ၀က္သားကို ေပၚေပၚတင္တင္စားသံုးနိဳင္ရန္ ေတာင္ဆိုလိုက္တယ္။ ၀က္သားစားသံုးခြင့္ကို ပိတ္ပင္ထားျခင္း ဟာ Individual Right ကို ခ်ဳိးေဖာက္ျခင္းျဖစ္တယ္။ အာရပ္နိဳင္ငံမ်ား နဲ မူဆလင္ကမၻာအားလံုး ၀က္သားစားခြင့္ ရရန္ သံတမန္နည္း နဲ႕ ရင္ဆိုင္္ေျဖရွင္းသြားမွာျဖစ္တယ္။ ၀က္သားအျမဲစားသံုးသူကို ၀က္ပုတ္ ။ ၾကက္သားစားသူကို ၾကက္မ။ ဘဲသားစားသူကို ဘဲၾကီး၊ ေခြးသားစားသံုးသူကို ေခြးသား၊ ေၾကာင္သားစားသံုးသူ ကို ေၾကာင္မ လို႕ နာမ္နိမ္ေခၚတဲ့ အက်င့္ ကို ဥပေဒအရ ျပင္ျပင္ထန္ထန္ အေရးယူ သြားတဲ့ အထိ ေတာ္လွန္တိုက္ခိုက္သြားမွာျဖစ္တယ္။ အထူးသျဖင့္ ရိုဟင္ဂ်ာေတြ ေနထိုင္တဲ့ေဒ သမွာ အစားအေသာက္ရွားပါးျခင္းေၾကာင့္ ၀က္သား ခိုး၀ွက္စားသံုးျခင္း ရွိေနတာကို လစ္လ်ဴ မရူပဲ ဥေပကၡာ မျပဳ ပဲ အတင္းအဓမၼ နိမ္နင္း ျခင္း ကို ဆန္႕က်င္သြားမွာပဲ ျဖစ္တယ္။ ၀က္သားကို အာရပ္ နိဳင္ငံမ်ား အထိ တင္ပို႕ေရာင္းခ်တာ ကို ပိတ္ပင္ထားသူ မည္သူမဆို ငါတို႕ ရဲ ႕ ရန္သူမ်ားျဖစ္တယ္။ စာသင္ေက်ာင္းေတြမွာ ၀က္သားစားသူ မစားသူမ်ား ခြဲျခားဆက္ဆံတာေတြ၊ ၀က္သားမစားသူေတြ ကို မ်က္ႏွာသာေပး ဆက္ဆံတာေတြကို ပညာေရးမူ၀ါဒေတြခ်မွတ္နိဳင္ေအာင္၊ ေဖာ္ေဆာင္နိဳင္ေအာင္လို႕ ၾကိဴးပမ္းမွာပဲျဖစ္တယ္။ ၀က္သားမစားေအာင္ လူထုၾကားမွာ မီဒီယာနဲ႕ မိူင္းတို္က္တာေတြ ၊၀ါဒျဖန္႕ခ်ီတာေတြ ၊ ေဟာေျပာတာေတြကို တန္ျပန္တိုက္ခိုက္မွာျဖစ္တယ္။ရိုဟင္ဂ်ာသာမက တစ္ျခား မည္သည့္တိုင္းရင္းသား လူမ်ိဳးကိုမဆို ၀က္သားမစားနိဳင္ေအာင္ မေတာ္မတရားဖိနိပ္ထားမယ္ဆိုရင္ ဖိနိပ္ခံရသူဘက္က ေတာ္လွန္သြားမယ္ ၊ အသက္ကိုစြန္လႊတ္ရသည့္အထိ ေနာက္ဆံုးထြက္သက္အထိ တိုက္ခိုက္သြားမယ္ ၊ ႏွစ္ေပါင္းေျခာက္ဆယ္ ၀က္သားမစားခဲ့ရသည့္အတြက္ လက္စားေခ်လိုစိတ္မ်ား မထားဖို႕ ၊ အမုန္းဓါတ္ခံေတြ ပယ္ရွားဖို႕ ငါတို႕ဘက္က စိတ္ဓါတ္္ေရးရာေတြေျပာင္လည္းဖို႕ေဆာင္ရြက္မွာပဲျဖစ္တယ္။ဒါ ဟာ ငါတို႕ ဘက္က ဆံုးျဖတ္ခ်က္မ်ားျဖစ္တယ္။ ကမၻာသူ ကမာၻသား မ်ား ႏွင့္ မူဆလင္မ်ား ဟာ ၀က္သားကို လြတ္လြတ္လပ္လပ္ စားသံုးနိဳင္ဖို႕ မည္သည့္ ခရစ္ယာန္ သင္းအုပ္ဆရာမဆို။ မည္သည့္ ဗုဒၵဘာသာရဟန္းေတာ္မ်ားနွင္ ့မဆို နိဳင္ငံေတာ္ အစိုးအရ အဖြဲ ႕ အုပ္ခ်ဴပ္သူမ်ားနွင့္ေဆြေႏြးတိုင္ပင္ဖို႕ ငါတို႕ဖက္က လမ္းဖြင့္ေပးထားပါတယ္။

ကိုဧည့္သည္

No comments:

Post a Comment