Wednesday, October 31, 2012

ေက်းဇူးရွင္ေတာင္သူဦးၾကီးမ်ားဆိုျပီးေတာ႕ | The Hot News Weekly Journal

ေက်းဇူးရွင္ေတာင္သူဦးၾကီးမ်ားဆိုျပီးေတာ႕ | The Hot News Weekly Journal

က်ေနာ္တို႕ ရပ္ကြက္ထဲမွာ သည္လိုပဲ ရွိတယ္ က်ေနာ္တို႕ ရပ္ကြက္ မွာ သည္လိုပဲ
က်ေနာ္တို႕ ျမိဳ႕နယ္မွာသည္လို  ပဲရွိတယ္ က်ေနာ္တို႕ ျမိဳ႕နယ္မွာသည္လိုပဲ
က်ေနာ္တို႕ နိုင္ငံမွာ သည္လိုပဲ ရွိတယ္ က်ေနာ္တို႕ နိဳင္ငံမွာ သည္လိုပဲ     



No comments:

Post a Comment